نکات مهم در شستشوی فرش

تمیز کردن موکت

از اشتباهات رایج در شستشوی فرش در منزل

زمانی که تصمیم به شستشوی فرش در منزل و شستشوی دستی فرش می گیریم طبیعتا به دلیل سخت و سنگین بودن آن، انرژی زیادی از ما صرف می کنیم که با این حال، کافی هم نیست. ممکن است مجبور شویم کارهای  را به انجام دهیم که همان کارها باعث خراب شدن و فرسودگی فرش و قالی گردد. این در حالی است که شما می توانید شستشوی فرش خود را به متخصصین این امر بسپارید تا با بهترین و مناسب ترین روش ها همراه با صرف انرژی بسیار، بتوانند به خوبی از پس شستشوی فرش شما بر آیند. با این حال اگر دست به شستشوی فرش در خانه می زنید سعی کنید از این سه کار اجتناب نمایید:

  • استفاده بیش از حد از آب بر روی فرش
  • استفاده بیش از حد از مواد شویند
  • محافظت از فرش خیس در مقابل مبلمان و سایر وسایل

استفاده بیش از حد از آب بر روی فرش :

طبیعتا خیس کردن بیش از حد فرش، تمامی بافت های فرش را تحت تاثیر قرار داده و خیس خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که خیس شدن بیش از حد فرش می تواند باعث به هم ریختن بافت رنگ های فرش شود. بعضی از فرش ها هم بعد از آب خوردن و خیس شدن بیش از حد کوچک شده و به قول معروف آب می روند! پس هیچ گاه فراموش نکنید که خیس شدن بیش از حد فرش و بافت های آن می تواند موجب ایجاد چه آسیب هایی جدی گردد.

محافظت از فرش خیس درمقابل جای وسایل مانند مبل ها :

ممکن هست مبلمانی که بر روی فرش شما قرار داد لکه و نشانه های از خود جای بزارند. سعی کنید هیچ گونه وسایلی بر روی فرش خیس قرار ندهید زیرا ممکن هست پایه فلزی مبلمان (مانند) شما برروی فرش قرار بگیرد و لکه از خود بجا بگذارد که به راحتی از بین نرود.

استفاده بیش از هد مواد شویند :

طبیعتا استفاده بیش از حد از شامپو در شستشوی فرش و موکت همانقدر خطرناک و مخرب است که شستن بیش از حد فرش ! این کار باعث به هم خوردن بافت رنگی و ضعیف شدن بافت فرش می شود. سعی کنید برای انجام این کار به سراغ یک افراد آگاه و متخصص بروید و از او کمک بگیرید و به قول قدیمی ها کار را به کاردان خود بسپارید!

شماره تماس قالیشویی قصرطلایی

جهت رزرو انلاین برای دریافت خدمات ما میتوانید از طریق این صفحه اقدام کنید: رزرو آنلاین

شستشوی فرش ماشینی

این موارد را گفتم تا حتما قبل از انجام شستشوی قالی و فرش خود در منزل به این جمله خوب فکر کنید ” کار را به کاردان بسپارید! “

کارخانه های زیادی در سطح استان تهران قرار دارند که خدمات قالیشویی را ارائه می دهند قالیشویی قصرطلایی ما نیز در کنار دیگر کارخانه ها خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمتی کاملا منصفانه ارائه می دهد.

وقتی شما با قالیشویی ما تماس می گیرید ما کارشناسان حرفه ای خود را در اختیار شما قرار می دهیم تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهند و شما را در انتخاب بهترین قالیشویی در تهران راهنمایی کنند. قالیشویی ما با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی تهران می باشد و تعرفه های خود را زیر نظر اتحادیه قالیشویی محاسبه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *