قالیشویی سعادت آباد

قالیشویی قصر طلایی

قالیشویی سعادت آباد ، قالیشویی قصرطلایی قدیمی ترین قالیشویی در محدوده سعادت آباد که خدمات شستشو فرش و قالی دستبافت و ابریشم را ارائه می دهد.

شماره تلفن قالیشویی سعادت آباد 22374295

اگر شما در محدوده سعادت آباد هستید و به دنبال یک شرکت معتبر برای شستشوی قالی های خود می گرددید تیم متخصص ما در خدمت شماست ، ما فقط خدمات شستشو را به شما عزیزان ارائه نمی دهیم بلکه تمام خدماتی از جمله:

  • پرزگیری و پرداخت
  • ریشه بافی
  • رنگ برداری و لکه گیری
  • ریشه دستبافت و دوگره
  • بافت و مرمت
  • شستشو و آبکشی
  • خسک کن و اتوکشی
  • منقال دوزی ریشه
  • رفع سوختگی

شماره تماس قالیشویی قصرطلایی

جهت رزرو انلاین برای دریافت خدمات ما میتوانید از طریق این صفحه اقدام کنید: رزرو آنلاین

مبل شویی

مبل شویی در سعادت آباد

از دیگر خدمات ارزنده ای که ما برای مشتریان خود در منطقه سعادت آباد تهران ارائه می دهیم مبل شویی در منزل می باشد. در صورت درخواست ما یک تیم معتبر و متخصص را به محل با مدارک لازم برای اهراز هویت به منزل شما ارسال می کنیم و کار مبل شویی را با مواد شوینده مناسب با جنس مبل و با دستگاه تمام اتوماتیک شروع می کنند. بی شک کارکنان شستشوی مبلمان ما شما را راضی خواهند کرد.

قالیشویی سعادت آباد شامل یک تیم کاملا حرفه ای و با یک عدد خودرو نیسان می باشند که زیر نظر قصرطلایی فعالیت می کنند.

دیگر مناطق قالیشویی قصر طلایی

قالیشویی سعادت آباد و قالیشویی در شهرک غرب ، ستارخان ، مرزداران ، تهرانسر ، یوسف آباد می باشد که بهترین خدمات قالیشویی را از ما دریافت خواهید کرد و همچنین بهترین قیمت قالیشویی را….

فاصله ما به شما برابری می کند با فاصله شما با تلفن همراه تان

شما عزیزان در تمام طول روز برای مشاوره و دریافت خدمات ما در سعادت آباد می توانید با شماره تلفن 22374295 تماس حاصل فرمایید . همکاران ما بدون هیچ مشکلی اطلاعات کافی در مورد نحوه کار ما به شما توضیحاتی خواهند داد و در ادامه هزینه قالیشویی شما نیز ارائه داده می شود که درصورت توافق شما عزیزان تیم دریافت کننده قالی به محل ارسال می شود و قالی ، فرش ، موکت و …. از شما از عزیزان دریافت می  کنند.

سوالات متداول

آیا قالیشویی قصر طلایی شعبه سعادت آباد دارای مجوز می باشد؟

بله شعبه سعادت آباد از جمله شعبه های قالیشویی قصر طلایی می باشد که خدمات قالی شویی را در محدوده سعادت آباد با مجوز رسمی ارائه میدهد.

شماره تلفن های قالیشویی سعادت آباد قصرطلایی چنده ؟

شما عزیزان می توانید بصورت شبانه روزی با شماره تلفن 22374295 قالیشویی سعادت آباد تماس حاصل فرموده و اقدام به مشاوره و درخواست خدمات قالیشویی کنید.

قالیشویی سعادت اباد به چه صورت خدمات شستشو را انجام می دهد ؟

قصرطلایی با توجه به نوع باقت قالی و فرش های شما از مواد شوینده مخصوص از آن استفاده می کند تا کیفیت فرش های شما بعداز شستشو دوبرابر شود.

چقدر زمان میبره فرشها را تحویل بدید؟

شستشوی فرشها دارای مراحل خاصی هست که بسته به جنس و نوع فرش متفاوت هست. اگر فرش فقط نیاز به شستشو داشته باشد میتوان زمان تقریبی برای فرشهای ماشینی و ابریشم را بین 48 ساعت الی 72 در نظر گرفت.

هزینه شستشوی فرش چقدر هست؟

قالیشویی قصرطلایی با توجه به دارا بودن مجوز رسمی تمامی تعرفه خدمات خود را زیر نظر اتحادیه قالیشویی تهران محاسبه و ارائه می دهد. از انجایی که اتحادیه هر چند وقت یک بار نرخ جدید تصویب می کند بهتر هست با شماره تلفن های ما تماس گرفته و قیمت روزشستشوی قالی را از کارشناسان قصرطلایی دریافت کنید.

2 دیدگاه برای “قالیشویی سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *