قالیشویی در ستارخان

قالیشویی قصر طلایی

قالیشویی در ستارخان | معرفی محله ستارخان

محله ستارخان از محلات محبوب و سرزنده‌ی شهر تهران به حساب می‌آید که به علت دسترسی مناسبش به مرکز و غرب تهران همواره مورد توجه جویندگان خانه قرار می‌گیرد. بد نیست بدانید ستارخان یکی از شاهراه‌های ارتباطی مرکز به غرب شهر تهران محسوب می‌شود. از سوی دیگر خیابان معروف ستارخان که میعادگاه دوستداران غذا و خوردنی هست بر جذابیت این منطقه اضافه کرده. اگر شما جزو اهالی محترم این منطقه هستید و به دنبال یک قالیشویی معتبر و مطمئن برای شستشوی فرش های خود می گردید قالیشویی ما ، قصرطلایی در خدمت شماست.

قالیشویی در محدوده ستارخان

کارخانه های قالیشویی زیادی در محدوده ستارخان فعالیت می کنند که پیدا کردن بهترین آنها کار آسانی نیست ولی اگر شما با قالیشویی ما و خدمات به همراه قیمت اطلاع کافی داشته باشید هیچ وقت نگران شستشوی فرش های خود نخواهید بود. قالیشویی قصرطلایی با سالها سابقه درخشان در شستشوی انواع فرش های دستبافت و ابریشم و همچنین ارائه خدمات ترمیم ، لکه بری ، ریشه بافی و… جزو برترین قالیشویی ها در تهران می باشد.

شماره تماس قالیشویی قصرطلایی

جهت رزرو انلاین برای دریافت خدمات ما میتوانید از طریق این صفحه اقدام کنید: رزرو آنلاین

کارخانه قالیشویی قصرطلایی

فرش شویی در ستارخان

از تخصص های قالیشویی ها می توان به شستشوی فرش ها اشاره کرد. این کار آسانی نیست که بتوان از یک کارخانه کوچیک انتظار داشت ، امروزه با پیشرفت روز به روز دنیاز ، صنعت فرش نیز پیشرفت کرده شاهده فرش ها متفاوتی هستیم. بی شک مانند قبل نیست که بتوان قالی را در حیاط خانه یا جلوی درب با چند مواد شوینده معمولی آن را شست ، زیر با گذشت زمان شاهده از بین رفتن رنگ های فرش و هم چنین چرودگی فرش خود خواهید بود. اما همیشه کار را به کاردان بسپارید ، قالیشویی ها بهترین گزینه برای انجام فرش شویی شما خواهند بود زیرا کارخانه های قالیشویی بزرگ همواره اطلاعات خود را انواع فرش افزایش می دهند و با بررسی های دقیق اقدام به قالیشویی می کنند.

چگونه خدمات قالیشویی دریافت کنم ؟

شما می توانید در هرکجای محله ستارخان با شماره تلفن 66522079 اقدام به تماس با قالیشویی قصرطلایی کنید . قالیشویی ما یک تیم مشاوره دهنده در اخیتار شما قرار میدهد تا شما را با تمامی روال شستشوی فرش آشنا کند و با پرسید چند سوال قیمت قالیشویی شما را ارائه دهد در ادامه در صورت توافق طرفین زمان مشخص برای تحویل قالی ها از سوی شما مشخص می شود تا تیم ما در زمان مشخص شده به محل اعزام و قالی و فرش را تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *